Известие

Collapse
No announcement yet.

AR 33 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Хора, главите няма нужда да се сменят за да се сложи карбуратор, вместо инджекцион. Това, което трябва да се намери е подложката между карбуратора и двигателя. Не може карбураторите да се сложат непосредствено на мотора. За 1.7 16 клапана няма заводски фланци, или поне аз не знам за такива, но това не означава, че не могат да се направят, ама си иска майсторлък.

    Другата трудност е запалването - може да се смени задния капак на мотора и да се сложи делко, може с електроника и датчици - кой както му харесва.

    А кои карбуратори са по-хубави... тук темата е сложна, повечето хора предпочитат Dellorto, аз лично съм привърженик на Webber, 36 милиметрови карбуратори не са трудни за намиране, ако са 40, по-добре(уж било).
    alfa romeo sprint 1984

    Comment


    • #32
      Има 1.7 8v 93а-94а с вакуум към компютъра без дебитомер. Без катализатор трябва да е около 110 кс.
      С чип, филтър и два полски резонатора по 30 лв трябва да покрие 1.7 карб, или не?
      Към чипа става да се добавят и още бош части: дюзи 440 и помпа 044
      .. турбо от ланджа на мястото на стария въздушен филтър ...вече го виждам.. интеркуче фиат/лада м/у бронята и подкалника
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
        16v мотора не влиза директно в коша на 8 клапанова 33ка.
        Трябва да се пренесе гредата под радиатора от 16 клапанова 33ка!
        При мен си остана старата греда с преправяне. За нищо не света няма да сложа носачи и греда от новата. Старата си има заводски камбър + възможност за стаб щанга 22 мм срещу 18 мм на новото купе.

        ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:13 ----------

        Единствените глави, които са различни са на моторите с 1 карбуратор. На тях портовете са им на друго място.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          При мен си остана старата греда с преправяне. За нищо не света няма да сложа носачи и греда от новата. Старата си има заводски камбър + възможност за стаб щанга 22 мм срещу 18 мм на новото купе.[COLOR="Silver"]
          Старата дебела в краищата е колкото новата тънка щанга.
          За турбо драг по-добре малкия камбър.

          За главите няма да ни стигнат батериите на домофоните, защото и отливките на 8 кл. с хидравлични са различни...пише кубатура и година на тях.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
            Старата дебела в краищата е колкото новата тънка щанга.
            За турбо драг по-добре малкия камбър.

            За главите няма да ни стигнат батериите на домофоните, защото и отливките на 8 кл. с хидравлични са различни...пише кубатура и година на тях.
            Щом си рекъл да си последна инстанция, нека си ти. Знам, че от години се опитваш да ме иронизираш, без повод. Нека си ти, аз съм в грешна посока. Което казваш, че е по-добре, нека е то. Аз спирам да пиша. Гледам, че ми отговаряш, без да съм те питал. Айде стига толкова. Доволен?
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
              Колега , щом те кефи старото табло , продай ми имолата и ще ти търсим стара 33ка.
              Заради едно табло и махагонов волан едва ли ще приложа упражнението,колкото и да ме кефят. Като се замисля, нищо не ми пречи след време да ги насадя, но няма голям шанс.

              Сори за оффтопика.
              ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Щом си рекъл да си последна инстанция, нека си ти. Знам, че от години се опитваш да ме иронизираш, без повод. Нека си ти, аз съм в грешна посока. Което казваш, че е по-добре, нека е то. Аз спирам да пиша. Гледам, че ми отговаряш, без да съм те питал. Айде стига толкова. Доволен?
                Не, старата едра щанга едва преди няколко седмици я разглеждах...нямам опит и друго инфо...споделих детайли.
                С главите е същото...преди 5 дена си възстановявах картера и видях отлятите надписи.
                Грешна посока не виждам, но изглежда отново се дразниш че пиша през половин година в раздела.
                Затова, аз спирам.

                Връзката между драг/бош/тънката стабилизираща и горните постове, с които грубо и без да са ме питали иронизирах завиването и употребата на карбуратори, е ентусиазма ми към прясно планувана турбо-боксер сглобка, която ще трябва да споделя другаде.
                Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 10:07.
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #38
                  Не се карайте,полезно е да споделяте и да давате насоки...Но все пак никой не се наема да даде насоки,къде може да си поддържа човек АЛФА-та,....още преди карах трансаксиали,и всеки преди да я купя викаше-ще помагаме00))000
                  Никой не ми е помогнал,бате!Добре,че ония катъри беха железни!Ето и сега с Фиатите с емблема на Алфа е същото.

                  Comment


                  • #39
                    Е големи хора сме дайте го по ведро...

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180331_1629444.jpg
Views:	1
Size:	97.0 Килобайта
ID:	2349513
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180331_1629118.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2349514
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180331_1629347.jpg
Views:	1
Size:	96.1 Килобайта
ID:	2349515
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180331_1630232.jpg
Views:	1
Size:	96.1 Килобайта
ID:	2349516
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180331_1630312.jpg
Views:	1
Size:	97.6 Килобайта
ID:	2349517
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180331_1630346.jpg
Views:	1
Size:	94.2 Килобайта
ID:	2349518

                    И все пак за момента мисля, че червената е с запазено купе
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                    Comment


                    • #40
                      А така се прави!
                      Ще имаш една от най-яките 33ки накрая!
                      Само да не се отказваш
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #41
                        Няма отказване. Само ще е труден момента с бояджията сигурно, ча искам малко със сантимент да подходи.

                        Другото е сърце не ми дава едната да я разглобя. Ще се постарая да я съхраня в някаква цялост все пак.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                        Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                        Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                        Comment


                        • #42
                          Интересен проект се заформя! Браво и дано всичко върви леко и добре!
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • #43
                            Сивата Алфа е в доста добро състояние за годините си. И салона ....

                            Comment


                            • #44
                              И на мене сивата ми харесва.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                                Мерси много за напътствията. Значи 1.7 8v има направия да е карбураторен и ще пасне добре. Глава май трябва да се сменя? И кои са най-подходящите карбуратори за случая?

                                Карбураторите са хубава играчка, но нищо повече. Малко са колите, които се карат редовно и за с карбуратори. Разходът е много по-висок, а делкото е язвата, от която няма отърване. Освен ако не конструираш някой космически кораб.
                                Всичко зависи от това, ще я караш ли или само ще си играеш с нея.
                                Успех!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X